loading...
اولین عشق
لایو بازدید : 3 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

 اولین مرحله از پروژه ی خول سازیه درازیو با موفیت انجام شد !

بعش گفتم درازیو تو که همش میشینی آهنگای ز.د.بازیو اینا گوش میدی بیا یه آهنگ بدم اولن ببینی کیا رفتن شدن خواندده واقعا دوما پاشی یه قری هم بدی !صب دیدم اس داده بود : عینک ریبنم نی :(( همونجا پی بردم که خول شده رفتع {  آهنگ عینک ریبُن از امید جهان  }

- از یه شاگردش میگف که چقد خوبه ! از دادِ خفنش سر کلاس میگه :)) از درس دادنش :))

- قرار شد اگه این آرمون جمعه رو خوب بدم دفعه ی بعد که میاد خونمون برام پاستیل بخره بیاره اما من که میدونم این پاستیل بخر نیس :| یه سالو نیمه دارم دلمو صابون میزنم هنوزم رنگی از پاستیل ندیدم

- چه حس خوبیه وقتی شاگرداش آقا صداش میکنن :) فک میکردم اسمشو میگن :) البته فک کنم دهنشونو صاف کرده که اینا بش میگن آقا !

- میشینه پژمان میبینه :|

- و در نهایت امروزو نمیویسم ینی مینویسم اما بعد از آزمون !

فعلا میرم بقیه ی مقچمو بخونم که پاستیلو از کف ندم

♥ عشــ♥ــقول منه :) خوبه ! خدایا شکر :) دیگه لازم نیس سر اون آدمِ ... باش دعوا کنم لازم نیس مدام بترسم :) هر بار که یادم میوفتم چه روزایی گذشته 100بار خدارو شکر میکنم که تموم شد ! :)

اضافه شد نوشت:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 12
  • بازدید کلی : 61